Τι είναι Bcc και Cc στο email;

www.pitropakis.gr

Τι είναι Bcc και Cc στο email;

Αναρωτηθήκατε ποτέ τι είναι τα cc και bcc στα email και που εξυπηρετούν; Πάντως κάπου χρησιμεύουν για να βρίσκονται εκεί, δείτε!
Όταν στέλνουμε ένα email, στο πεδίο "Προς" - "Το" βάζουμε το email του παραλήπτη που θέλουμε να του στείλουμε ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Όπως γνωρίζουμε, μπορούμε να βάλουμε περισσότερους από έναν παραλήπτες και να το λάβουν όλοι, ενώ το στείλαμε μόνο μία φορά.
Τώρα, υπάρχει και το πεδίο Cc.
Το Cc είναι τα αρχικά των λέξεων Carbon Copy (πιστό αντίγραφο). Σε αυτό πάλι βάζουμε ένα email κάποιου που θέλουμε να λάβει και αυτός το email μας.
Το Cc είναι όμως στην ουσία, η αποστολή ενός αντιγράφου του email που στέλνουμε στον παραλήπτη του πεδίου "Προς".
Με απλά λόγια, είναι μία κοινοποίηση της αλληλογραφίας μας σε έναν τρίτο.
Αν για παράδειγμα είμαστε υπάλληλοι μιας εταιρίας και επικοινωνούμε με email με έναν προμηθευτή, μπορεί να μας πει ο προϊστάμενός μας να βάζουμε στο Cc το email του, ώστε να βλέπει και αυτός την όλη εξέλιξη της επικοινωνίας.
Τέλος, ότι email βάζουμε στο Cc, το βλέπει και ο παραλήπτης.
Τώρα, το Bcc είναι ακριβώς το ίδιο με το Cc, με τη διαφορά όμως ότι ο παραλήπτης δεν βλέπει και σε ποιόν άλλον έχει κοινοποιηθεί - έχει πάει - το email μας.
Bcc = Blind Carbon Copy
Πολύ απλά, ότι email μπει στο Bcc πεδίο, είναι αόρατο στον παραλήπτη.
Αν για παράδειγμα πρόκειται να στείλουμε ένα email σε πολλά άτομα μαζί, αλλά δεν θέλουμε αυτά τα άτομα να δούνε και σε ποιους άλλους στάλθηκε, τότε βάζουμε όλα τα email των παραληπτών στο Bcc.
Στον παραλήπτη, στο "Προς" εμφανίζονται οι λέξεις undisclosed-recipients.
Άρα η διαφορά cc - bcc είναι ότι στο 2ο, τα email των παραληπτών, είναι κρυμμένα σε αυτούς.

Τι έξοδα έχει η συντήρηση μιας ιστοσελίδας;

www.pitropakis.gr

Τι έξοδα έχει η συντήρηση μιας ιστοσελίδας;

Αν σας απασχολεί το κόστος συντήρησης ιστοσελίδας στο internet, πριν την κατασκευή της, τότε κάνατε τη σωστότερη κίνηση!
Είναι καλό να ξέρετε από πριν τι έξοδα έχει μια ιστοσελίδα για τη συντήρησή της ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα στο τι χρήματα πρόκειται να ξοδέψετε.
Εμείς εδώ στο coolweb.gr θα σας δώσουμε λίγα από τα "υποψήφια" έξοδα συντήρησης ιστοσελίδας, ώστε να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.
Από κει και πέρα για τα ακριβή ποσά και ποια ακριβώς θα είναι τα έξοδα συντήρησης, θα πρέπει να απευθυνθείτε στις υποψήφιες εταιρίες που θα σας υποστηρίξουν.
Τώρα, ας δούμε τα στάνταρ - βασικά:
1) το domain (www.onomasas.gr) το οποίο έχει μία στάνταρ χρέωση 20-25 ευρώ ανά δύο χρόνια
2) η φιλοξενία στον σέρβερ που μπορεί να κυμαίνεται από 30-150 ευρώ το χρόνο, υπό φυσιολογικές συνθήκες. Κάτι τζάμπα και τέτοια, δεν είναι τόσο τζάμπα στην πραγματικότητα, είναι καθαρά μαρκετίστικα κόλπα.
3) τυχόν αλλαγές που μπορεί να θελήσετε στην αρχή ή στην πορεία. Εδώ το ποσό εξαρτάται από το πόσο δύσκολο είναι, τι τεχνολογίες απαιτούνται να χρησιμοποιηθούν, πόσες εργατοώρες θα καταναλωθούν, κλπ
4) τυχόν προσθήκες καινούριων λειτουργιών, κλπ. Κι εδώ αντίστοιχα δεν υπάρχει στάνταρ χρέωση μιας και εξαρτάται από πολλά.
5) προσθήκη καινούριου περιεχομένου αν δεν μπορείτε ή δεν σας δίνεται η δυνατότητα να το κάνετε μόνοι σας. Ανάλογα με τον τύπο και τη δυσκολία, θα υπάρξει και ανάλογη χρέωση η οποία συνήθως είναι ανά προϊόν.
6) διόρθωση προβλημάτων από δική σας υπαιτιότητα: κι εδώ θα χρεωθείτε εξτρά, μιας και απαιτεί κατανάλωση εργατοωρών για το "συμμάζεμα" των γκαφών που κάνατε.
7) τυχόν πάγια έξοδα σε χρήση υπηρεσιών τρίτων (πχ SSL certificate για την ασφάλεια συναλλαγών, κλπ)
Αλλά πολλές φορές, δεν είναι μόνο αυτά.
Εδώ ξεκινάνε τα δύσκολα τώρα!
Άντε και είστε πανέτοιμοι, δεν θα πρέπει να έρθει κόσμος ώστε να δει / αγοράσει τα προϊόντα σας;
Αυτό απαιτεί δύο πράγματα:
• να κάνετε SEO και
• να κάνετε προώθηση με διαφήμιση
Εδώ δεν μπορούμε να σας πούμε ενδεικτικά πόσο μπορεί να στοιχίσουν, μιας και όπως αντιλαμβάνεστε, οι διαφορές, η ποιότητα και η ποσότητα, μεταβάλλουν κατά πολύ το budget.
Μπορεί να χρειάζεται να δίνετε ανά διαστήματα χρήματα ώστε να κάνετε καλύτερο SEO.
Αντίστοιχα ανά περιόδους είναι πολύ πιθανόν πάλι να δίνετε χρήματα για την προώθηση της ιστοσελίδας σας για κάποια/ες διαφήμιση/εις.
Έτσι θα αρχίσουν να σας έρχονται πιθανοί πελάτες.
Οπότε να έχετε στο μυαλό σας ότι η συντήρηση μιας ιστοσελίδας απαιτεί έξοδα και μάλιστα πολλές φορές περισσότερα από την κατασκευή της.
Το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας είναι εφάπαξ, αλλά από κει και πέρα για να λειτουργεί σωστά, να έρχονται πιθανοί πελάτες και όλα τα σχετικά, απαιτεί χρήματα τα οποία θα πρέπει να διαθέσετε για να σας δουλέψει.

Για τους επισκέπτες

Μπορείτε να απολαύσετε 1900 Ανέκδοτα, Χιουμοριστικά Κείμενα, Σκίτσα, φωτογραφίες.

Το Σκίτσο Ημέρας